CEO og co-founder Sophie Bohr Grønbæk

Ugens startup: Undo – fra gentagen kasseret produkt til Product-Market Fit

50.000 forsikrede husstande og en årlig præmiebestand på 150 mio. kr. har Undo rundet seks år efter, de gik i luften. CEO og co-founder Sophie Bohr Grønbæk, fortæller om at forsøge at vende en af vor tids største trusler for privatlivet til forbrugerens fordel, og afslører i video de tre vigtigste læringer, startuppen har givet hende.

I 2017 sad Sophie Bohr Grønbæk sammen med en håndfuld tech-nørder, og kiggede efter en industri, hvor de kunne lave en startup. Teamet analyserede forskellige brancher, og ledte efter et sted, hvor teknologien virkelig kunne gøre en forskel. De besluttede sig for at forsøge at disrupte forsikringsbranchen med en ny teknologi som få er lykkes med at implementere i forsikringsverdenen. Det blev til begyndelsen på historien om Undo.

Pro-medlemskab?

Støt missionen om økosystemets stemme. Få tjek på de vigtigste personer og dagsordener – og nå ned under alle hurra-nyhederne.

Tryk her

Allerede medlem? Log ind her: