Kasper Bondegaard Pedersen. Foto: Make Influence.
Kasper Bondegaard Pedersen. Foto: Make Influence.

Startup bruger data til at vise virksomheder effekten af influencermarketing

Når det gælder salgs- og marketingstrategier til især det unge publikum, er det efterhånden svært at komme udenom influencermarketing. Men influencerne ejer ikke kun forbrugernes værdifulde opmærksomhed – de ejer også den dyrebare data, der bliver genereret gennem influencermarketing. Det gør det svært for virksomhederne at måle, hvor effektiv deres kampagnestrategi er hos forskellige målgrupper, og endnu sværere at måle den reelle effekt og konverteringsrate. Det vil den danske startup Make Influence ændre.

Spar 39% på Bootstrapping PRO (privat)!

2021 kampagne: Køb et års abonnement på Bootstrapping PRO (privat) og spar 39%

Nu kun: 2.995 inkl. moms for det første år (normalpris 4.849,- inkl. moms)

Kontakt christian@bootstrapping.dk eller ring på 26 71 36 34.

Læs mere

Allerede medlem? Log ind her: