Kasper Bondegaard Pedersen. Foto: Make Influence.
Kasper Bondegaard Pedersen. Foto: Make Influence.

Startup bruger data til at vise virksomheder effekten af influencermarketing

Når det gælder salgs- og marketingstrategier til især det unge publikum, er det efterhånden svært at komme udenom influencermarketing. Men influencerne ejer ikke kun forbrugernes værdifulde opmærksomhed – de ejer også den dyrebare data, der bliver genereret gennem influencermarketing. Det gør det svært for virksomhederne at måle, hvor effektiv deres kampagnestrategi er hos forskellige målgrupper, og endnu sværere at måle den reelle effekt og konverteringsrate. Det vil den danske startup Make Influence ændre.

Startup-tilbud

Støt missionen om økosystemets stemme. Få tjek på de vigtigste personer og dagsordener – og nå ned under alle hurra-nyhederne.

Få Bootstrapping PRO til dig og 3 i dit team til prisen for én.

Ring nu på 42 61 06 60 eller skriv til nikolaj@bootstrapping.dk, så du kan hoppe over PRO-betalingsmuren.

Læs mere

Allerede medlem? Log ind her: