I den nye internationaliseringsrapport fra Vækstfonden deler succesfulde virksomheder deres erfaringer med udenlandske markeder. Virksomhederne, som Vækstfonden har interviewet til deres rapport, har alle haft stor succes med at indtage udenlandske markeder med vidt forskellige strategier. Men trods forskelligheden blandt virksomhederne og i deres strategi fandt Vækstfonden, at der er gennemgående træk i internationaliseringsprocessen. De handler bl.a. om at sikre engagement fra lokale samarbejdspartnere, brandbeskyttelse, lokal forretningskultur og værdien kontra omkostninger ved lokal produktion eller kontor.

Her får du virksomhedernes bedste råd:

Soundboks producerer kraftfulde, batteridrevne højttalere til inden- og udendørs brug. Efter en succesfuld start i hjemlandet startede Soundboks...

Lige nu: Prøv 14 dage gratis.

Start ud med 14 dage gratis og få adgang til de vigtigste historier i startup-økosystemet under overfladen.

Herefter 120 kr./md ex. moms. Abonnementet fornyes automatisk, indtil det opsiges.

Allerede medlem?