Growth Marketing – hvordan får du kunder, når du ikke har noget budget?

Hvad gør du, når du ikke har nogen penge? Udviklingen af produktet dræner kassen, og så har du ikke råd til at fortælle verden om dine lyksaligheder. Og skrækscenariet er, at ingen vil købe, når produktet er færdigt. Growth Marketing er ”den hemmelige opskrift” på at få kunder fra starten. Den passer nogen – måske også dig? Her får du overvejelserne og et par gode eksempler.

”De bedste penge kommer fra kunder, ikke investorer”, siger Raja Skogland, investor og rådgiver. Raja har sit eget firma, the Visionary Company, der hjælper internationale startups og scaleups med at fundraise, skalere og entrere nye markeder. Det har gjort hende til ekspert på Growth Marketing som et af midlerne til at skabe vækst og positionering for en startup.

Pro-medlemskab?

Støt missionen om økosystemets stemme. Få tjek på de vigtigste personer og dagsordener – og nå ned under alle hurra-nyhederne.

Tryk her

Allerede medlem? Log ind her: