“Et år tidligere end forventet har vi fået skaleret voldsomt op globalt og er nu i 25 lande. Vi har gjort vores hjemmearbejde og research og har rakt ud til ikke bare kendte NGO’er, men organisationer, som har samme mindset som os. I dag får vi henvendelser fra NGO’er i hele verden,” fortæller stifter Christian Møller-Holst.

Goodwings går globalt med David mod Goliat-strategi

Den velgørende hotelportal Goodwings er i dag i 25 lande med 320 virksomheder tilknyttet. Nu vil startuppet 20-doble det antal kunder inden for de næste to år. Men stadig uden brug af reklamer, som er konkurrenternes akilleshæl.

Årligt bruger de internationale hotelportaler milliarder på marketing. I 2016 steg eksempelvis Trivagos salgs- og marketingomkostninger med 70 procent fra året før, og konkurrenter som Kayak, Booking.com og Priceline er kendt for at bruge hver en krone muligt på reklamer.

Pro-medlemskab?

Støt missionen om økosystemets stemme. Få tjek på de vigtigste personer og dagsordener – og nå ned under alle hurra-nyhederne.

Tryk her

Allerede medlem? Log ind her: