BYIC har på få år vokset sig fra en Instagram-shop, som Astrid brugte til at sælge nogle overskudsarmbånd fra Kina fra, til en succesfuld webbutik, der omsætter for flere millioner kroner på tøj. Bag successen står 22-årige Astrid Ingemann Christensen og 22-årige Martin Windelborg, og de to unge iværksættere styrer selv webshoppen, showroom og fysisk butik i Aalborg, indkøb, markedsføring og meget andet. Virksomhedens Instagram-profil, er grundpillen i BYICs univers, og er bygget op om Astrid Ingemann Christensen. Resultaterne som Astrid Ingemann Christensen og Martin Windelborg har skabt vidner om en virksomhed, der har været et dygtigt planlagt forretningseventyr lige...
Lige nu: Prøv 14 dage gratis.
Start ud med 14 dage gratis og få adgang til de vigtigste historier i startup-økosystemet under overfladen.
Herefter 120 kr./md ex. moms. Abonnementet fornyes automatisk, indtil det opsiges.