JumpStory blev etableret i 2018, efter at grundlæggerne, Jonathan Løw og Anders Thiim, dagligt som marketingfolk havde oplevet førstehåndsfrustrationer med at købe relevante billeder.

JumpStory ruller AI-drevet billedsøgning og værktøjer til ”succesforudsigelse” ud efter 1 mio. $-investering

Platformen, der indeholder en Netflix-abonnementsmodel, bruger AI til at finde autentiske billeder og videoer baseret på skriftligt marketingindhold og forudsiger, hvordan billeder vil fungere.

Den Aarhusbaserede startup JumpStory har netop lanceret platformens AI-drevne søgnings- og succesforudsigelsesværktøjer på 40 nye sprog, hvilket bringer JumpStory et skridt tættere på målet om at bruge teknologi til at gøre det så let som muligt for brugere at finde det perfekte billede på nettet.'

Intet medlemskab? Du går glip af en masse!

Få adgang til analyser, data og værktøjer, der giver dig og dine kolleger vigtigt viden om startups og markedet. Prøv gratis i to uger.

Prøv Bootstrapping Pro

Allerede medlem? Log ind her