Virksomheden Beauty Match forbinder dagligt danske skønhedsklinikker med forbrugere – a la Just-Eats forretningsmodel – og er ligesom mange andre danske virksomheder i den seneste tid blevet sat på en alvorlig prøve, da samtlige skønhedsklinikker lukkede ned grundet coronapandemien.
“Den midlertidige lukning af skønhedsklinikkerne har tvunget os til at tænke ud af boksen"Så gode råd var dyre, og der skulle tænkes nyt. “Den midlertidige lukning af skønhedsklinikkerne har tvunget os til at tænke ud af boksen,” fortæller stifter og direktør Maiken Paaske. ”Vi kunne se på tallene, at mange forbrugere brugte mere tid digitalt end sædvanligt, men vi kunne...
Lige nu: Prøv 14 dage gratis.
Start ud med 14 dage gratis og få adgang til de vigtigste historier i startup-økosystemet under overfladen.
Herefter 120 kr./md ex. moms. Abonnementet fornyes automatisk, indtil det opsiges.