1. Bestyrelsesformand for Coop, Spejder Sport, Dagbladet Information, Travelmarket m.fl. og tidligere CEO for Berlingske Media. Hvad er den røde tråd i de projekter, du vælger at involvere dig i? Og på hvilke områder vil du pege på, at din viden og ekspertise kommer i spil?

  ”Den røde tråd i min karriere er forbrugere. Langt det meste jeg beskæftiger mig med, har forbrugere som slutkunder. Selvfølgelig er der forskel på at udbyde medieprodukter og finansielle ydelser, men positioneringsovervejelser, salgsstrategi m.v. er overraskende ens. Som formand for Coop har jeg en ekstraordinær god udsigtsplatform i forhold til forbrugerudviklingen. Så virksomheder...

Lige nu: Prøv 14 dage gratis.

Start ud med 14 dage gratis og få adgang til de vigtigste historier i startup-økosystemet under overfladen.

Herefter 120 kr./md ex. moms. Abonnementet fornyes automatisk, indtil det opsiges.

Allerede medlem?