Danske vækstvirksomheder kan være nødt til at gå utraditionelle veje for at klare sig i den hårde, internationale konkurrence. Billedtjenesten JumpStory, der omtaler sig selv som billedbranchens svar på Netflix, har på rekordtid fået kunder i 87 lande, og det skyldes ifølge COO og co-founder Jonathan Løw i høj grad virksomhedens transparente tilgang til forretningsudvikling. Kunder på Antarktis JumpStorys platform blev lanceret i udlandet i foråret 2019, mens billedtjenesten kun havde få brugere i Danmark. I løbet af 10 måneder har JumpStory nu kunder i 87 lande, der også indbefatter eksotiske egne som Antarktis, Nordmakedonien og Seychellerne.
"Vi udvikler aldrig...
Prøv 14 dage gratis
Start ud med 14 dage gratis og få adgang til de vigtigste historier i startup-økosystemet under overfladen.
Herefter 120 kr./md ex. moms. Abonnementet fornyes automatisk, indtil det opsiges.
- Fuld adgang til alt Pro-indhold og analyser
- Deal monotor - adgang til alle de vigtigste detaljer om transaktioner i startup-økosystemet
- Alt nyt indhold direkte i din indbakke