Ugens startup: Make Influence – en 360-graders løsning
I 2018 startede “Make Influence” sin rejse mod et mere datadrevet influencer-marketing. Sidenhen har software-virksomheden fået vokseværk - senest da virksomheden i juli landede to nye investorer, Eske Gunge, grundlægger af Actimo, og Morten Nielsen, direktør for RM Invest, i en pre-seed runde. For Make Influence er missionen klar: De vil ændre måden, hvorpå influencer-marketing fungerer i dag.
Omkring 2017 fandt influencer-marketingen plads på det danske marked og sidenhen har fænomenet “influencer” fået vokseværk. I dag er der ikke er grænser for, hvad man gennem de sociale medier kan reklamere for. Adskillige agenturer er siden bragt til bordet for at agere mellemled mellem virksomhederne og influencerne.
Pro-medlemskab?
Støt missionen om økosystemets stemme. Få tjek på de vigtigste personer og dagsordener – og nå ned under alle hurra-nyhederne.
Tryk herAllerede medlem? Log ind her: