Nytænkning og skarpe idéer – sådan skaber man et vinderkoncept med Berghs studerende
SPONSERET: I Berghs Studio arbejder virksomheder sammen med studerende om at udvikle kampagner, kommunikation og digitale produkter. “Vi udfordrer med nytænkning og skarpe idéer”, siger Tobias Lundqvist, ansvarlig for Berghs Studio.
SPONSERET: Berghs School of Communication er en førende skole og har siden 1941 uddannet fremtidens kommunikationsformidlere. Skolen har vundet den prestigefulde pris School of the Year fem år i træk på Cannes Lions-festivalen – reklameverdenens svar på Oscar-uddelingen. Nu udvider de udbuddet og går uden for den uddannelsesramme, som gjorde dem verdensberømte. Nu er vi ikke bare en skole. Vi hjælper verden med at blive bedre til at kommunikere. Dette kan være i form af uddannelse, men også i form af faktiske koncepter og produktion”, siger Tobias Lundqvist.
Pro-medlemskab?
Støt missionen om økosystemets stemme. Få tjek på de vigtigste personer og dagsordener – og nå ned under alle hurra-nyhederne.
Tryk herAllerede medlem? Log ind her: