JumpStory blev etableret i 2018, efter at grundlæggerne, Jonathan Løw og Anders Thiim, dagligt som marketingfolk havde oplevet førstehåndsfrustrationer med at købe relevante billeder.

JumpStory ruller AI-drevet billedsøgning og værktøjer til ”succesforudsigelse” ud efter 1 mio. $-investering

Platformen, der indeholder en Netflix-abonnementsmodel, bruger AI til at finde autentiske billeder og videoer baseret på skriftligt marketingindhold og forudsiger, hvordan billeder vil fungere.

Den Aarhusbaserede startup JumpStory har netop lanceret platformens AI-drevne søgnings- og succesforudsigelsesværktøjer på 40 nye sprog, hvilket bringer JumpStory et skridt tættere på målet om at bruge teknologi til at gøre det så let som muligt for brugere at finde det perfekte billede på nettet.'

Pro-medlemskab?

Støt missionen om økosystemets stemme. Få tjek på de vigtigste personer og dagsordener – og nå ned under alle hurra-nyhederne.

Tryk her

Allerede medlem? Log ind her: