”Man skal i krisesituationer have is i maven og turde, hvor andre tøver. Så skru op for onlineannoncering og andre marketinginitiativer, og udnyt de muligheder, der byder sig, når konkurrencen mindskes, og markedet lammes af chokket," siger Rasmus Serup.

Hvordan du får succes med e-handel under coronakrisen

Imens færre køber i fysiske butikker, kæmper nogle danske webshops med at følge med. Men opsvinget gælder ikke al dansk e-handel. Få indblik i, hvordan danske webshops kan udnytte omstændighederne i coronakrisen og få succes i krisetider.

Danske webshops påvirkes på godt og ondt i øjeblikket. Imens færre køber i fysiske butikker, kæmper danske webshops med at følge med. Senest har nemlig.coms adm. direktør, Stefan Plenge, udtalt til Finans, at de har ansat 20 medarbejdere dagligt, siden krisen ramte Danmark.

Pro-medlemskab?

Støt missionen om økosystemets stemme. Få tjek på de vigtigste personer og dagsordener – og nå ned under alle hurra-nyhederne.

Tryk her

Allerede medlem? Log ind her: