Firmaets navn er Hypefactors. For at hente penge til sin Hypefactors-platform går selskabet nu på Børsen, hvor man vil hente 15-20 millioner kroner hos private investorer. Virksomheden er prissat til 49 millioner kroner, på trods af at de ifølge børsprospektet indtil videre har solgt beskedne 31 licenser til 21 kunder til den fulde PR-platform. Ja, de har IKKE for alvor solgt produktet endnu. Fremtiden er verdensherredømme. "Vi er i en udviklingsfase," lyder budskabet. Hvor meget hype er der egentlig i Hypefactors? Vi ser på denne investerings upsides og downsides.
UPSIDES
One-stop-shop
Hypefactors er ifølge hjemmesiden en one-stop-shop. De gamle mediemonitoreringsselskaber...Lige nu: Prøv 14 dage gratis.
Start ud med 14 dage gratis og få adgang til de vigtigste historier i startup-økosystemet under overfladen.
Herefter 120 kr./md ex. moms. Abonnementet fornyes automatisk, indtil det opsiges.