
”Folk skriver faktisk tak til den”
Den hedder Globus, og den kan svare på cirka 200 spørgsmål indenfor rejseforsikring, hvilket dækker cirka 80 % af det, folk spørger den om. Læs historien om Topdanmarks chatbot.
I efteråret 2016 går Linea Svendsen ind til sin chef. Hun har fået en ide. Hun har i 2 år arbejdet som Social Media Manager i forsikringskoncernen, Topdanmark, og hun har set, at SoMe-giganten Facebook netop har lanceret en mulighed for at lave chatbots i Messenger. Og nu ville hun præsentere en ide. Men først ville hun bede om en dag fri.
Startup-tilbud
Støt missionen om økosystemets stemme. Få tjek på de vigtigste personer og dagsordener. Og nå ned under alle hurra-nyhederne.
Få Bootstrapping PRO til dig og 3 i dit team til prisen for én.
Ring nu på 42 61 06 60 eller skriv til nikolaj@bootstrapping.dk, så du kan hoppe over PRO-betalingsmuren.
Læs mereAllerede medlem? Log ind her: