Sådan skaber du presseomtale for dit startup
PR er et værdifuldt værktøj, som kan være med til at øge kendskabsgraden til dit brand eller produkt, men mange startups har svært ved at fange journalisternes opmærksomhed og skabe kontinuerlig presseomtale. Derfor giver PR-bureauet Copus her nogle råd, som kan hjælpe dig med at skabe overskrifter i medierne.
For den danske højtalerstartup Soundboks spiller mediedækningen en stor rolle i virksomhedens samlede brandingstrategi, fordi omtale i medier som Forbes, Maxim og Mashable har været med til at skabe troværdighed og opmærksomhed over for kunder, medarbejdere og erhvervsfolk. Men hvilket råd vil de give andre startups, som gerne vil igang med PR? Vi har spurgt Hjalte Emilio Wieth, der er CBO og Co-founder hos Soundboks.
Pro-medlemskab?
Støt missionen om økosystemets stemme. Få tjek på de vigtigste personer og dagsordener – og nå ned under alle hurra-nyhederne.
Tryk herAllerede medlem? Log ind her: