Siden 2012 har danske Actimo, der hjælper virksomheder med nemt at lave kommunikation og træning af medarbejdere og kunder, været på en succesrig vækstrejse. Tilbage i 2012 gennemgik virksomheden acceleratorprogrammet hos Accelerace, hvor Actimo var ude i sin første investeringsrunde, og virksomheden lykkedes med at rejse tre millioner kroner. Siden har Actimo fortsat udviklet kommunikationsløsninger til personale og kunder, hvilke kører over smartphones. Nu står virksomheden midt i et paradoks. Alle KPI’er er gået amok Actimo har de seneste år vækstet ca. 50 pct. om året. Det er gået godt, selvom CEO og founder Eske Gunge godt kunne have ønsket,...
Lige nu: Prøv 14 dage gratis.
Start ud med 14 dage gratis og få adgang til de vigtigste historier i startup-økosystemet under overfladen.
Herefter 120 kr./md ex. moms. Abonnementet fornyes automatisk, indtil det opsiges.