Danske webshops påvirkes på godt og ondt i øjeblikket. Imens færre køber i fysiske butikker, kæmper danske webshops med at følge med. Senest har nemlig.coms adm. direktør, Stefan Plenge, udtalt til Finans, at de har ansat 20 medarbejdere dagligt, siden krisen ramte Danmark. Dog er opsvinget ikke gældende for al dansk e-handel. Produktkategori og omstillingsparathed er de to vigtigste faktorer, og det sætter danske organisationer på prøve i øjeblikket. Men hvad kræver det at udnytte omstændighederne og få succes online under coronakrisen? Vær agil i markedsføringen Omstillingsparathed og aktualitet. Gør det klart for dine kunder, at man stadig kan handle...
Lige nu: Prøv 14 dage gratis.
Start ud med 14 dage gratis og få adgang til de vigtigste historier i startup-økosystemet under overfladen.
Herefter 120 kr./md ex. moms. Abonnementet fornyes automatisk, indtil det opsiges.