Er Hypefactors hype eller helt rigtigt set? Foto: Pexels.

Hvor meget hype er der i Hypefactors? Meget

Ny dansk it-virksomhed vil disrupte og digitalisere PR. Produktet er en platform til overvågning og prissætning af PR. Desuden har de med hjælp fra en hollandsk rocket scientist udviklet en ny AI-baseret måde at måle værdien af PR-omtale, en ny skala som hedder Hypefactors Value.

Firmaets navn er Hypefactors. For at hente penge til sin Hypefactors-platform går selskabet nu på Børsen, hvor man vil hente 15-20 millioner kroner hos private investorer.

Startup-tilbud

Støt missionen om økosystemets stemme. Få tjek på de vigtigste personer og dagsordener. Og nå ned under alle hurra-nyhederne.

Få Bootstrapping PRO til dig og 3 i dit team til prisen for én.

Ring nu på 42 61 06 60 eller skriv til nikolaj@bootstrapping.dk, så du kan hoppe over PRO-betalingsmuren.

Læs mere

Allerede medlem? Log ind her: