Jesper Søgaards globale sports- og data imperium i krydsild
Better Collective har på 20 år udviklet sig fra en affiliate marketing-virksomhed til en global spiller i sportsmedieindustrien. Gennem en målrettet opkøbsstrategi har de skabt en portefølje af sportsmediebrands og 400 mio. månedlige besøg. Vi har talt med CEO & co-founder, Jesper Søgaard om væksten og de etiske overvejelser der følger, når markedsføring og dataanalyse bliver mere avanceret og målrettet.
Det er 20 år siden, Jesper Søgaard (CEO) sammen med Christian Kirk Rasmussen (COO) startede Better Collective. Virksomheden har siden 2004 excelleret i affiliate marketing, hvor de især tjener penge ved at henvise brugere fra sine sportsmediebrands til udbydere af betting og kasino.
Pro-medlemskab?
Støt missionen om økosystemets stemme. Få tjek på de vigtigste personer og dagsordener – og nå ned under alle hurra-nyhederne.
Tryk herAllerede medlem? Log ind her: