Hvad former vores Customer Experience i 2018?

Indlæser Begivenheder

8. februar 2018 @ 12:00 - 15:00

“Velkommen til 2018!Med et nyt år kommer nye muligheder og nye løsninger.Derfor er du inviteret til digitaliseringsseminar, hvor der vil være fokus på trends og teknologi for retail og wholesale branchen. Vores eksperter vil tage udgangspunkt i Commerce, Marketing og Salg, og CEO for Lodon, Martin Forsberg, vil fortælle om AI, Customer Loyalty og videre præsentere deres innovative success stories med brands som Moleskine og Team Sportia.Agenda1300 Velkomst1315 Market trends i Norden1415 Success story – Tivoli/Team sportia/Moleskine1530 Q&A1600 Vinsmagning i Tivolis gamle vinkælder, Vinoteket”

Price: Free
Event Language: Danish
Link: https://www.eventbrite.nl/e/tickets-hvad-former-vores-customer-experience-i-2018-41824951556

Detaljer

Dato:
8. februar 2018
Tidspunkt:
12:00 - 15:00
Lokation:
Tivoli, Nimb, Vesterbrogade 3, 1630 Copenhagen, Denmark

« Alle begivenheder