Maymann fik tilbudt topjobbet hos det fremadstormende internetmedie Huffington Post, og han takkede ja. Kravet til ham var at fordoble Huffington Posts 40 mio. månedlige brugere på to år, men tre år senere havde Jimmy over femdoblet brugerskaren samt øget tilstedeværelsen fra 2 til 14 markeder.

Jimmy Maymann: Disruption skal mærkes på egen krop

Der er stor forskel på digital transformation og disruption. Det første handler om nye teknologier og digitalisering, så brancher udvikler sig. Disruption er helt nye måder at agere eller handle på, siger den tidligere iværksætter, topchef for The Huffington Post og AOL, nuværende formand for UNLive Online og kommende bestyrelsesformand for TV2, Jimmy Maymann.

Fra The Gurubook af Jonathan Løw:

Intet medlemskab? Du går glip af en masse!

Få adgang til analyser, data og værktøjer, der giver dig og dine kolleger vigtigt viden om startups og markedet. Prøv gratis i to uger.

Prøv Bootstrapping Pro

Allerede medlem? Log ind her