Head of Customer Success

Michell Rose Nørgaard Jensen er per 1. november 2019 ansat som Head of Customer Success hos Ulobby. Hun har således det overordnede ansvar for at rådgive og hjælpe Ulobbys kunder, så de får størst mulig værdi ud af lobbyplatformen.

Michell Rose Nørgaard Jensen er per 1. november 2019 ansat som Head of Customer Success hos Ulobby. Hun har således det overordnede ansvar for at rådgive og hjælpe Ulobbys kunder, så de får størst mulig værdi ud af lobbyplatformen.

”Michell har stor erfaring med at arbejde i spændingsfeltet mellem kommunikation, kundeservice og systemudvikling, og hun vil derfor spille en vigtig rolle i forhold til at sikre, at Ulobby-platformen også fremover vil være et værdifuldt værktøj for vores kunder og brugere,” siger Anders Kopp Jensen, CEO og co-founder af Ulobby.

I de sidste 10 år har Michell arbejdet med forretningsudvikling og kvalitetssikring af den gode kundeoplevelse, og hun kommer senest fra en stilling som Manager for Cardia Nordic. Her hun havde det overordnede ansvar for drift og udvikling af Cardia Nordics selskaber i Danmark, Norge og Sverige. Tidligere har Michell arbejdet som salgs- og marketingchef i Q-Park Danmark A/S.

Ulobby er en software-platform udviklet til Public Affairs-specialister, der blev lanceret på det danske marked i efteråret 2017. Platformen rummer alle nødvendige funktioner og redskaber, der skal til for at sikre et professionelt Public Affairs-setup, herunder politisk og regulatorisk monitorering, styring og koordinering samt budskabsudvikling. Visionen er at gøre lobbydisciplinen mere demokratisk, transparent og tilgængelig.

Comments