"Jeg har ingen erfaring med at være direktør for en børsnoteret virksomhed, så jeg synes, det er fint, jeg kunne prøve det af på en miniputbørs." Mathias Lundø Nielsen, Nustay. Foto: Nustay presse.

Dansk hotelkomet bruger Google og svensk børs til kamp mod giganter

Den danske hotelplatform Nustay går 22. marts på børsen, og notering og Google-samarbejde skal bidrage til at konkurrere mod milliardomsættende konkurrenter.

Den danske hotelplatform Nustay buldrer derudad. Platformen havde 8.600 hotelbookinger i januar måned, og man regner med tocifrede vækstrater hver måned i 2019. Det gør stadig Nustay til en meget lille spiller på et globalt rejsemarked, der i 2018 omsatte for 4,5 billioner kroner. Men en børsnotering skal være med til at sætte yderligere skub i sagerne.

Intet medlemskab? Du går glip af en masse!

Få adgang til analyser, data og værktøjer, der giver dig og dine kolleger vigtigt viden om startups og markedet. Prøv gratis i to uger.

Prøv Bootstrapping Pro

Allerede medlem? Log ind her